Jak na reklamace a vrácení zboží

Poškození zboží při přepravě

Jsme si vědomi určitého rizika poškození zboží při přepravě, ale jelikož je balíme způsobem, kterému plně věříme, tak veškeré riziko převezmeme na sebe, takže pokud tato nepříjemnost nastane, obratem vám zašleme nové zboží (v případě že nebude na skladě, bude se muset počkat na jeho výrobu, nebo se domluvit na náhradě za jiné zboží).

Jak na to?: Pokud vám doručí přepravce očividně poškozený obal balíku, ihned to s ním sepište, nafoťte nám to a zašlete i s fotem rozbitého výrobku. pokud bude obal nepoškozen a při otevření balíku vás bude čekat nepříjemné překvapení, tak nám to nafoťte a neprodleně zašlete na naší emailovou adresu: Vehazabavnydomece@gmail.com 

 

Reklamace

Zboží můžete reklamovat na základě našeho reklamačního řádu, který naleznete zde: Ve&Ha reklamační řád a zaslat nám jej na adresu Osvoboditelů 396/35, 748 01 Hlučín Bobrovníky.

 

Vrácení zboží

Máte nárok na vrácení zboží bez udání důvodu do 14 dní. Zašlete na adresu výše a peníze vám budou vráceny na účet. Poštovné a balné v tomto případě nelze nárokovat.